Morgonens samtal

2011-12-10 @ 08:40:34


jag
- beskriv mej
han - nördig
jag - men neeej.. säg..
han - jo lite nördig
jag - meeen.. är jag inte tuff?
han - nej.. nördig
jag - men hur såg du på mej innan vi träffades då?
han - snygg
jag - men mer..
han - jag såg dej som snygg.. hahah men vilken jävla nit, jag fick ju en nörd..
båda: - asgarvar...

för att jag vet, att han älskar mej

.

Nu har jag målat naglarna. Får ju inte ha nagellack på jobb.. så får passa på när jag är ledig. Bort med det imorgon igen. Om en timme blir jag hämtad. Håller på med sminkningen nu.. gaaah vet inte vad jag ska ha på mej. Allt är ju i tvätten. Vill vara fin. Ledighet är lika med frihet. På jobb är det ju inga smycke, inget nagellack o jobbekläder. Snopet då när allt ligger i tvätten när man väl får välja. Hah. Jaja.. Fixa håret.. ut i stormen.. Gaah.. får se hur länge det håller..

Ystad snart iaf (o inom Anderslöv o kolla på hus). Synd att det blåser. Hoppas på att inga skyltar faller. Igår såg jag minst två.. O var när på att få en gren i huvudet. Det är fan skandal. Har verkligen tröttnat på kust-väder.. 

Menmen.. kaffe o P3, sminka o fixa.. NU. Inte fastna, inte stressa. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0