Ons-tors-fre

2011-12-16 @ 18:56:54
Onsdag - torsdag har jag bara legat hemma o varit krasslig. Idag var jag tillbaka på jobbet o det kändes bättre o de har jag väl mina två fridagar att tacka för. Inte för att man vill vara sjuk när man är fri, men de kom lägligt för jag vill ännu mindre behöva sjuka mej.
  
Sigge höll mej sällskap tillsammans med böckerna. Läste ut en o lånade tre till.



Sen har jag även haft lyxen att fått tv:n inburen i sovrummet. Vem vet mest. Halv 8 hos mej. Nordstan. Arga snickaren. Musikhjälpen. Nyhetsmorgon... - hello hello!!



Idag efter jobb kom Marta hit o vi tog en runda på stan + fika. Jag provade den här fina jackan men köpte den inte. Marta köpte en del men inte jag. Inte kul när alla kläder sitter fel. Börjar få panik över vad jag ska ha på mej på julafton. Vill inte lägga pengar på nytt men har heller inget gammalt som man kan va fin i. Inget sitter som sagt fin o bra o skönt. Damn.

En ny garderob o ny kropp i julklapp tack!

En annan sak jag önskar mej är ett nytt batteri till lillkameran. De här med mobilbilder håller ju inte. Förstör hela bloggen. Gaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0