Tuggummi

2011-12-05 @ 22:02:36

Igår kväll låg jag o läste o tugga tuggummi.

Imorse fattade jag inte att det var väckarlarm som ringde förän efter lång stund. O när jag väl vaknade förstod jag inte var jag var.

Mindes inte när jag somnade igår. Mindes inte när jag släkte o mindes inte när jag spottade ut tuggummit...

Men det luktade tuggummi i sängen. Blev orolig att det fastnat i håret. Kände.. Inget där.. Gick på dass. Luktade fortfarande tuggummi.. Såg inget på kläderna.. Tvättade händerna o när jag skulle ta handduken o kollade i spegeln så såg jag... Det satt fastklistrat på halsen med en hårslinga i. Gaaaah jävla sömn. Jävla mej. Bara till att klippa.. o bara till att skrubba. Tur det inte var mer.. Men ändå.. jävla mej, kunne ju satt i halsen..

Aldrig mer tuggummi i sängen. Eller ens i vågrätt läge. För jag har ingen koll.. Jag bara zzzz..somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0