Fel ska bli rätt!

2011-12-06 @ 10:07:28

När flingorna är slut får man hitta på annat, idag blev det knäckefrukost med sallad o paprika. Mumsigt även de.

Känner för att vara tjejig idag. Måla naglarna, använda smycke o nån fina kläder..

Känns nämligen som om jag helt tappat på den biten de senaste året. Antagligen för att kroppen blivit större o väldigt få kläder sitter fint. Inget av de jag äger o inget av de som finns i butikerna. Det är lixom därför det är roligare att köpa saker till lägenheten eller kläder till andra.

Men jag hoppas att nån gång i framtiden... att jag kommer lära mej att äta rätt. Senast igår klagade/kommenterade någon på mina matvanor. O de är inte så att jag förnekar, utan jag hoppas verkligen att jag lär mej o får iordning på det. Så att jag mår bättre o orkar mer. Som det är nu så äter jag nog för lite första halvan av dagen för att sedan äta för mkt den andra halvan. Fast inte bara för mkt o för lite utan kanske mest fel o osunt. Det finns ju tjockisar i de dära matbantar programmen som äter för lite o blir feta. Jag är nog sån. Äter fel o onyttigt. För mkt av fel o för lite av rätt. Det är nog så blandat med för lite rörelse. Kanske dags att kontakta en dietist??!? För NU vill jag må bra!

O jag VET att det INTE är attraktivt att klaga på sin egen kropp over and over..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0