att vilja.. lyckas

2011-02-18 @ 09:55:31

svårt att vakna
men stressen i magen
gör det även svårt
att slappna av

äta frukost
läsa tidning
100 situps
föreläsning del 2

läsa läsa läsa..

jag vet att alla andra klarar det
vet bara inte hur jag ska..

torra ögon
tung kropp
tunga ögon

in till malmö
leta lägenhet
deadline på skoluppgift
ut på stan
leta present
hem o duscha
ut o äta

o älska
glöm för bövelen inte
att älska

glömmer andas
äter istället
mättar stressen
tuppar av
somnar

hälften gjort
alltid bara hälften

ett meddelande:
kul att se dej, alltid så glad

för att jag trivs med er
o för att jag i all stress o ångest
faktiskt tycker om att vara glad
jag är ju det oxå

glad o trött
med spring i kroppen
av allt som VILL göras

ska bara komma på
hur det ska gå ihop

det kan ju inte vara så svårt
alla andra kan ju

men jag är ju inte som alla andra
vilket är första punkt att jobba på

jobba jobba jobba..

jobba igenom o bort med allt det tunga

vill man så kan man

tränahittalägenhetorkablismal

slå igenom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0