Glitter..

2011-02-16 @ 19:19:12
örhängen

Tog en runda på stan igår. Var så längesedan känns det som. Inte för att jag missat.. för där var inte nåt spec kul. Mer än på glitter där det äääääntligen fått in de dära peace-örhängena igen. Har ju dem redan, köpte väl dem för två år sedan men de ena har gått sönder o har därför inte kunnat användas. Snacka med favvis att hon kanske kunne hjälpa mej laga, då hon tillverkat smycken själv.. men de har aldrig  blivit av... så när jag nu såg dem, sista paret, så högg jag dem direkt. Köpte även ett par "earcuff:ar" för att prova på. Egentligen vill jag ju ha med fjädrar o så.. men dessa var de enda som fanns, kanske gör jag om dem, eller så får jag köra på dessa mesiga med vita pärlor. Inte min stil direkt.. men vad göra? Kanske får de aldrig se dagsljus utan endast ligga i lådan.. de brukar ju bli så... ibland.

Damn.. de va ju typ mer än sån här jag också ville ha. Malmö på fredag... måste ha!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Och det bästa av allt - som jag skrev lite om i mitt inlägg - är ju att HAN känner likadant och säger så fina saker jämt om mig, jag bara ÄTER alla orden och mår så himla bra!! Kan inte fatta att man kan känna såhär på riktigt : ) ♥ tack snälla snälla : )



Ja eller hur, man tycker inte man handlat så mycket och så är det ändå en jättesumma...

2011-02-16 @ 19:31:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0