IKEA

2011-02-05 @ 01:43:56

Mat på IKEA, självklart kyckling, det är ju FREDAG!


Köpte nya ljus. Vita tulpaner o vita ljus, i love! ♥


O kolla in, en badbräda för mina saker jag inte kan ha på vaskkanten, WOHO!! 

(haha jag fick köpa den av bebi då jag lockade honom med att man ju kunne ha ljus på den när man låg i badet o att den även kunne användas till bricka till en kall öl.. på ordet öl var han såld... att vi sedan aldrig badar är ju en helt annan sak, muhahha)



O krokar på dörren jag kan ha ännu mer grejer på. Woho. Mitt de röda o bebis de blå. Hahah..


O nya växter till mina vita krukor. Kanske inte de finaste men bättre än att krukorna står tomma.


Annars har kvällen endast bestått av plugg o jag känner verkligen hur osocial jag varit. Söta bebi gick o handla mixtra i köket o kom ut med god sallad. Jag hade lixom ingen aning. Lite vin o popcorn på de me.. så har det varit mys men absolut inte kännts som en fredagkväll.

Mer om allt imorn.. nu sover bebi i soffan så jag tänkte väcka honom, muhaha. GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0