Nu får jag spel..

2011-02-04 @ 10:13:02

Två saker

1) Jag hatar bebis badrum. Jag hatar vasken som knappt har nån kant att ställa sakerna på. Saker som typ tvål, smink o liknande. Jag hatar att det inte finns nån hyller. Jag menar var ska man göra av sakerna? De här badrummet är jävlar-i-det inte gjort för nån tjej iaf.


2) Någon jävel vill inte att jag ska använda linser. Först de här med de torra på hornhinnan. O nu efter två dagars glasögonanvändning tyckte jag verkligen det va dags för linserna. Men vad händer? Jo vasken som inte har nån plats att ställa sakerna på, som nu linsvätsan, gjorde att jag fick ställa den på badkarskanten ist, men det fungerade ju inte heller, så hela flaskan föll i badkaret o jag fick panik. INGET skit i ögonen tack! Torkade av flaskan o tappade linsen jag hade i handen. O hur fan hittar man en lins om man är blind?! Gaaah, hittade den i pappert till slut. O har nu sköljt o sköljt..

fanfanfan..

Ge mej en ny lägenhet förbövelen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0