Nya klipp?

2011-02-10 @ 17:08:44


Börjar gilla, korta håret. Gillar puff o tuppering, men hur får man det att hålla?!

Ska nog be paps klippa till det. Jag menar jag har ju klippt till hans ett antal gånger så han är allt skylldig mej nån klipp, muhah.. om jag vågar.

Annars så har jag haft huvudvärk till max idag. Inte alls kul att plugga med huvudvärk, så jag tog en promenad på 45min, i regn. Men lite frisk luft skadar ju inte.

Fast huvudvärken är kvar. Kan det bero på att jag skippat linserna på sistone o ist använt mina inte så uppdaterade glasögon? Maybe! Men ögonen känns iaf inte så torra o de hade jag tänkt hurra för tills jag vaknade igårkväll med exakt lika torra ögon som när det har varit som värst. Typiskt.

Jobb imon o hela helgen.. på lördag blir det dessutom melodifestivalen hos syster. Tillsammans med kusin, karlarna o söta emy, ooh va jag längtar ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Du kan va en finis, FINIS! ♥

2011-02-10 @ 17:54:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0