Nycklar till en längenhet!!!

2011-02-28 @ 20:12:23
weheartit.com

Förra fredagen skickade/ringde vi in intresseanmälningar till olika fastighetsägare.
I tisdags ringde en av hyresvärdarna o sa att han hade en 3a till oss.
På onsdagen var vi o tittade på den, dagen efter tackade vi ja!
O idag fick jag nycklarna till denna ljuva hörnlägenhet..

..på 82kvm
..högt i tak
..stora fönster
..stukaturer i taket
..mitt i city
..med fransk balkong

Kan ni tänka er.. jag ska bli sambo på riktigt!! JAG är äntligen ägare ("hyrare") av ett eget hem, igen. ÄNTLIGEN!!!
Vi ska börja renovera i veckan o försöka få de klart så fort som möjligt fast det är en hel del att göra. Taket o alla väggarna, riva ner o bygga upp, spackla o måla. Men oj så fint det kommer bli. Ljust o fint.

Tack till E som svara på vem som var ägare till denna fastighet
Tack till K som tar över bebis lägenhet
Tack till P som flyttar ut ur vår nyblivna
Tack till K som kommer hjälpa oss med taken


Kommentarer
Postat av: Ida

ALLTSÅ det låter helt jävla fantastiskt men INGA bilder funkar för mig just nu! Varken på facebook eller i nåns blogg! Damnit!! MEN GRATTIS FINA LAJL!! ♥

2011-03-01 @ 00:02:07
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

(okej det verkade ju inte vara din nya lägenhet på bilden heller, hahaha, eftersom det står weheartit inuder.. hrrm.. ^^)

2011-03-01 @ 00:02:40
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Härligt! Måste kännas underbart med större, lycka till med renoveringen.

2011-03-01 @ 09:41:40
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0