Sämre för att bli bättre?

2011-02-04 @ 11:03:45
Lajl

Köpte ju nya hudvårdsprodukter i hopp om att få en liiite bättre hy iaf. Bebi säger att de brukar börja med att bli värre för att sedan bli bra när man börjar med sånt där. ÄR DET SÅ?? Hoppas verkligen det stämmer.. för nu ser min haka så illa ut att jag bara vill kräka.

O jo jag förstår att de inte endast är den yttre påverkan det handlar om, utan även hur man mår o vad man äter o tar hand om sin kropp, jag jobbar lixom på det oxå.

Nu är det IKEA som gäller!! Promenad till centrum för att ta bussen ut. Walk idiot Walk. Synd bara att de blåser så.

Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Nelly

japp, så är det!

2011-02-04 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0