Lördag

2011-02-19 @ 23:41:06
Glömde köpa
- tabletter mot halsbränna
- örhänge från glitter (el jag glömde inte, utan hitta inget glitter där vi var)

Annars har vi käkat fläskfile ist för kyckling. Storslaget! Dessutom provat annat vin än vårt älskade foot of africa. O käkat vienetta till efterätt.

Menningen var egentligen att vi skulle ut o käka på bebis födelsedag. Men med tanke på att bebi var ute o svira i natt till halv 4 på morgonen så var han trött precis som jag som legat o oroat mej när han sa att han skulle komma hem vid halv 1. Gaaah.

Men iaf. En hemmakväll kan vara precis lika bra som en utekväll.. om inte bättre.

Melodifestivalen o jag gillade Sara Varga på nåt sätt. 

O dem som gick vidare, The playtones, tyckte dem påminde om Östen med resten som jag förut hejat på. Ni vet Hon kommer med solsken till mej.

Annars.. så är det 100 situps per dag som gäller, MÌNST. Har klarat mej bra själv, men idag gjorde jag dem tillsammans med bebi som inte alls orka med samma tempo, men som peppa mej så till den grad att det faktiskt var kul o jag till o med gjorde nån extra.

100 situps om dagen är 700 i veckan o 2800 i månaden är 14000 till sommaren + ökning blir ännu mer o måste ge nåt slags resultat

Hade det fortsatt så hade de fan i mej inte vatt nån svårigheter.

Come on, heja heja... på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0