The party ain’t over

2011-02-02 @ 13:36:50

bild på wanda o jack från DN.se/kultur-noje/

Med Jack Whites assistans låter sjuttiotreåriga Wanda Jackson bättre än någonsin tidigare... [läs mer på DN]

Jag säger bara Wow, vilken rockfarmor!!  Hah, jag verkligen älskar henne.. o kan inte stå still till låtarna här under.. de är lixom bara shake shake shake.. Härligt!

Shakin' all over
Thunder on the mountain
 Se dessutom videon här Så jävla härligt. Vilket tryck. O blandningen mellan Wanda o de "unga" runt henne gör mej lycklig. Coolt helt enkelt.

(Ursäkta att låtlänkarna inte riktigt fungerar, men ni kommer iaf till rätt skiva så därifrån får ni själv klicka er fram)


Kommentarer
Postat av: Nina

Oohh henne har jag träffat när hon spelade med min pappa, hon är skit cool :)

2011-02-02 @ 22:14:22
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0