Dags att vakna

2011-01-27 @ 18:55:20
Besöket hos optikern gick sådär. Tydligen hitta hon nåt som inte borde vara där.. i ögonen. Typ nåt skrap på hornhinnan. Tydligen för dåligt med tårvätska eller så har jag bara vistats i för torr luft. Det kunne breo på många olika saker. Än så länge var det inte så farligt o jag använder de bästa linserna med silokon i.. men de får inte bli värre.. de får inte gå hål. Så jag fick ögondroppar o en återbesökstid på måndag.

Men gaaah. Har jag inte sagt de till dem ett antal gånger. Att jag är torr i ögonen? Har jag inte påpekat de tillräckligt med gånger för att de borde reagera. Jag tog ju själv upp ögondroppar.. men de va ju inget man skulle ta... inget man skulle göra sig beroende av i så "unga" år. Hah.. Hoppas det går bort. Eller typ att hon såg fel..

Annars tycker jag att jag är rätt duktig. O börjar ta tag i mina problem.
- klippt bort de slitna håret (fast de inte är spec snyggt nu så behövdes de ju)
- börjat med streching o nu idag yoga för att bearbeta smärtan i axlarna/rygg /nacken
- köpt en serie hudvårdsprodukter för min dåliga hy

dessutom finns det plander för annat som ska förbättras/tas tag i..

Nytt år nya möjligheter... dags att vakna!

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Lika bra att rycka plåstert än att långsamt dra av det. xoxo

2011-01-27 @ 21:35:39
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0