Grymt bra!

2011-01-16 @ 17:38:12

Har fått två beställningar som jag ska arbeta med nu

- Brevpapper
- Schema

Kul kul med uppdrag, speciellt sånna här.

Träffade någon som påpekat att han vill se mina bilder i tidningen. Igårdagens tidining var jag med. Men det hade han tydligen missat. Kanske bra de för de hade beskurit den konstigt. Men kul ändå..

o ska bättra mej på den fronten.

Var på examenfest i fredags. Hade jätte kul. Roligt var oxå att någon "främmande" kom fram till mej o sa att jag hade fina bilder på facebook. Kul kul o jag kan bättre än dem som ligger där.

Rätt kul att alla festerna med detta sällakapet, plus o minus fler alltid har kommenterat något om facebook. O då är de inte fjortisar det handlar om. Hahah.. som vi säger: Det är på facebook det händer ;)


Kommentarer
Postat av: frida

vännen, fy vad kul för det önskar dig all lycka och grattis:).

2011-01-16 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0