Inte som tänkt..

2011-01-21 @ 15:44:04

Denna dagen blev ju inte riktigt som tänkt... Bebi frös lixom hela natten o mår kass med feber idag o därför blev det ingen träning vilket jag sett fram emot till tusen. Buhu..

Men sen har vi ju de.. jag kunne gått själv.. men jag vill inte.. jag kan inte.. inte första gången.

Så ist har jag
- Vatt o handlat mat.
- Pratat med paps i telefon.

Inte träffats på över 1½ vecka. Buhu. Han har ju vatt i Göteborg o kollat handbollen o levt loppan. Yes han hade blivit kompis med ägaren till "Hemma hos" o hängt på hak där Plura spelat. Ja jag är avis till tusan om man säger så. O matchen igår.. vilken jävla rysare.. Sverige - Polen så himla roligt att se kämpehandboll.

- Tvättat
- Krängt glass med vindruvor, annanas, banan o chokladkulor.

Glass med nyttigheter som frukt men oxå onyttigheter som choklad ist för träning.. Hoho va bra de går.

O vi som va så sugna på party.. men de lär de ju inte bli så mkt av.

Men en promenad kanske, ditt fela helvete?

Mmmm..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Testa keso vet jag, inte lika gott som glass kanske (eller jo om man frågar mig haha) perfekt mellanmål med lite frukt. En sak jag tänker på när jag inte kommer iväg som jag ska eller "fuskar" med maten- Gör om, gör rätt. Lycka till med träningen!

2011-01-21 @ 15:47:08
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0