Lika fin IRL, ge mej!

2011-01-31 @ 18:47:31

Det var inte alls bättre med min hornhinna.. så nu har jag fått nya ögondroppar i hopp om nytt försök.. hoppas hoppas..

"fy fan va du ser trött ut helt plötsligt"

Inte konstigt.. mina ögon torkar ut o jag kan inte hålla dem öppna så ont de gör. Gaaah.

"du kanske inte ska använda linserna på full tid. utan vila lite med glasögon. fast dina glasögon var inte så uppdaterade va?" 

Hahhah ingen risk med fulltid när de gör så satans ont. O uppdaterade, nej inte de heller!

Inte konstigt jag har sån jävla huvudvärk. Inte konstigt jag hellre sover än har ögonen öppna o är vaken.

--

Köpte ny hårfärg efter optikerbesöket. Provar ny.. imorn.

--

Lägenheten.. jag är fortfarande kär i den. Lika snygg IRL. Inga synliga fel. Vill vill vill vill..ha! Men med många intresserade har jag väl ingen chans. Suck. Hur kan allt blivit så galet fel.. varför ska allt vara så svårt för mej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0