Ljusa drömmar

2011-01-28 @ 23:14:25
blandade bilder från weheartit.com

Var inne o snegla på min drömlägenhet idag igen. Har visat den för både bebi, mamma, pappa o bror. Som alla tycker om den. Jävligt fräsch alltså. Dock är de ju både läget o att en del andra lägenheter just i de huset är till salu. Varför lixom? Är de nåt fel? Man börjar ju undra.. men jag vill så gärna ha den ändå. Bo någonstans. O högt i tak o fräsch fräsch fräsch. Både köket, badrummet, sovrummet.. ja alla rum.. o innergården. SNYGGT!!! Vill ha. O ska fan i mej köpa en triss imorn.. för jag vill vill vill vill ha... o vill man tillräckligt mkt så kan man ju.. eller hur.. så är de. Visning på måndag.. måste dit!

Drömmer redan om mina möbler i alla de där rummen.. min säng.. min soffa.. mina byrås o köksbord o allt de där.. måla om.. stolar o bord. Helt pörfe kan de bli.. helt fantastiskt på de jag har till en början med. O de där extra rummet.. som de har till matrum.. de kan jag ha som arbetsrum.. o förverkliga mina drömmar. Ohh allt hade vart så perfekt.. de där som behövs för att allt ska kunna starta som jag vill ha de... Snälla ge mej! Jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0