Färsk frukost

2011-07-07 @ 11:17:19
Färska jordgubbar o mjölk till frukost ♥ 

Fast tro inte att jag stigit upp NU på min lediga dag
utan jag var uppe 7 (efter att ha somnat 4) för att ta mej till bollplanket

Hemma igen o äntligen är badrummet färdigt med RIKTIG toa o dusch!!! ♥
Duscha nu, yeeeeeeeeeees!!
Fast först städning, för fy vad det ser ut.

Imorn kommer målaren o gör vid skittehallen.
Så glad så glad så glad jag kommer vara när allt är klart.

Köpte förresten 3st 300cm gardiner igår till vardagsrummet
Hemtex hade 30% rabatt, najs.. men fan va dyrt det är ändå
Till sovrummet behöver jag lixom 6st längder.. med minst en längd på 300cm
vilket inte är de lättaste att hitta. Jag köpte de sista av de jag ska ha till vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0