Lite semester..

2011-07-19 @ 09:57:52



Min fina familj. Systers sambo A, bror, mamma o syster. Snodde bilden från brorsans FB. Pappa som tagit den då han inte är med på bild o de var dessa 5 som varit i grekland i en vecka. Så skönt att ha dem hemma igen.

Tog en fika med syster o A igår. Sedan fortsatte syster o jag en runda på stan. Köpte:

- en blå kjol på åhlens. Rea. 149:-
- 2 blasburkar med lock till tops o pads
- underkläder
- hårprudukter

Ska in till malmö idag med syster o shoppa vidare är det tänkt. Sen får vi se nästa vecka när min semester börjat. Om syster, A, jag o bebi kanske åker på en liten semester tripp. Vi har snackat om skagen i danmark men nu är vi nog mer inne på västkusten här i sverige. Fast syster o A har ju smak för utlandet så nu snacka dom om en sista minuten. Klart jag vill utomlands.. men jag vet inte riktigt om jag är beredd på det. Vill nästan hellre till västkusten. Vill nästan så mkt att hänger de andra inte med vill jag själv.. hade vatt mys. I ♥ västkusten, miljön o människorna.. gör mej lycklig.

O jag bara måste.. komma här ifrån.. ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0