Mest mög o fan

2011-07-13 @ 23:23:27
Jävla skit dag. Vaknade med slut på kaffet, så även mjölken. Regn ute. Tog knäcke o te. Gick o la mej igen. Äckelkänsla i kroppen då jobbekväll väntade. Sov till 10. Gick upp för att hinna med allt jag skulle. Målade en dörr. Vattnade blommorna. Dammsuga o damma lite.....

Sen kom det.. grannen kom upp rusande o frågade om vi använt toaletten.. för han hade nämligen fått allt ner o ut hos sej. Byggarna i trappan sprang fram o tillbaka o vi fick beskedet att vi INTE fick använda varken toa eller vask. IGEN. Fan jag orkar inte.. Nu när vi äntligen fått tillbaka vårt.. ska grannens klydda. Fan fan fan..

Drog hem till mamma o pappa.. läste min bok o somna. Men vakna av mobilklockan (man kan ju inte försova sej när man ska jobba kväll.. de går ju inte.. fast jag hade lätt kunnat) gjorde mej i ordning körde till jobb o glömde mobilen.. Har alltså varit en hel kväll utan mobil o bli en hel dag imorgon. Damn.. får ställa bebis klocka så jag inte försover mej imorn. (Jobb 7.30-16.) Haaandikappad.. både utan mobil o toa.. fan.. kan saker o ting inte vända nu.. tack!

För jag är trött..

O jag är ledsen. O jag har sorg o rädsla i mitt hjärta.. vilket inte gör saker o ting enklare. =/

Mår dessutom illa. Fan...

o gonatt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kommer en dag då de som knackar på dörren kommer att få se den öppnas, då de som ber kommer att ta emot och de som gråter kommer att tröstas <3 - Paulo Coelho

2011-07-14 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0