Shoppingmongo!

2011-07-07 @ 23:58:43
Känner att jag börjar få lite ångest i magen av allt jag handlar..

Idag var jag nere på stan en sväng med Marta o köpte:

- en klänning
- örhänge
- boxar till abretsrummet
- taklampa

+ fika på det


Igår blev det:

- 3 gardiner
- en vas

+ cider o mat på det


I förrgår

- ett par skor


O dessförinnan har jag ju varit på:

- IKEA
- ILVA
- JYSK


måååh..


O jag vill lixom både ha fler boxar o fler gardiner...

o mer kläder..


Ikväll var vi på kalas
Imorgon kommer målaren
O på tisdag ska jag träffa sötis Thea från Uppsala =)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Thank you baby! JA massa mys.



Åh kul med shopping. Jag har faktiskt okcså shoppat en del på sistone, kom över lite pengar som satt rätt fint! Men måste hålla i dem, också. Planerar att få till den där jävla tatueringen i augusti : D



2011-07-08 @ 12:11:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0