Igår, idag o imorgon..

2011-07-27 @ 18:02:00

Nu skulle man varit i Hamburgsund..

Men nu är jag här..

hemma..

O nu har det hänt igen. Min lins delade sig i ögat o jag var tvungen att gå hem med ett öga. Fan hatar när det händer.. o undrar om det är vanligt, brukar era linser oxå göra så? Mina vänners linser gör det inte.. =/

Ringde förresten tandläkaren o fråga om de glömt bort mej, 2 år sedan jag var där sist. Nej de hade bara en hel del förseningar o jag var absolut inte borttappad i systemet men om jag ville fick jag komma imorn kl 7.45. Hah.. inte för jag känner nåt fel.. men ändå.. bra att ha koll o bra att vara uppe skit tidigt när man har semester =P


Efter jag skrev inlägget om kyla har det varit soligt o varmt. Både igår o idag. ♥


Igår var syster o jag i Malmö. Funderade på Helsingborg men stanna i malmö efter att ha läst om förseningar med tågen pga växlingsfel. Köpte en ny fin kofta. O en kaffe för att sitta o mysa med vid kanalen ♥


Idag har syster o jag hängt i mamma o pappas trädgård o blivit bruna o fina. Letade upp min gamla stråhatt för att skydda håret (som får så ful färg i solen) men den åkte av igen då den skugga hela mej. Hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0