Wake up!

2011-07-29 @ 22:57:30
Tycker inte det har känts som nån vidare fredag idag. Gick upp, var iväg med Favvis o Tor. Kom hem.. städa. Mötte upp syster o Andy.. köpte kaffebröd.. hälsade på morfar. Gick hem. Fick besök. Köpte McD-mat.. kolla på tv. Regn o moln största delen av dagen. Symasiken står fortfarande orörd.. finns så mkt pyssel jag kunnat göra.. men orken o lusten finns inte. Det är så svårt.. allting just nu. Tankarna far runt i skallen.. fram o tillbax.. ja, nej, ja nej..? I dont know. Har försökt mej på att välja ut bilder som ska pryda min vägg i fd skittehallen.. men inte ens de känner jag nån vidare lust till. Fan jag vägrar slösa bort semestern till nån sorts dimma. O självklart är magen i obalans.. gör ont ont ont.. som så många gånger förut.. är så trött. Går o lägger mej.. o hoppas på en bättre dag imorn..

"wake up every morning with the thought that someting wonderful is about to happend"



Imorgon är det lördag. vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0