Heldag med favvis

2011-03-18 @ 12:33:30
jag o favvis, favvis o jag

Lekte som sagt med favvis igår. Först var vi här, sen gick vi o köpte oss vars en ost o skinksallad (standarn), käkade här körde sedan till jysk där jag hittade sådana dära gamla fula gardinstänger man hade förr (för att vi har redan sådana fäste i väggarna o orkar inte ha bryet att borra i omöjliga väggar) o handdukar till superpris. Sen tog vi en runda hem om till favvis för att rasta vovven. Men vi hamna i viloläge o när baloo tillslut va så otålig stannade jag inne medans favvis gick ut o rastade honom i regnet. Haha. Massa prat o himlans mysig dag helt enkelt. Love u favvis ♥

Kommentarer
Postat av: favvismaria

love u!

2011-03-18 @ 13:44:11
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0