Lägenheten del 6

2011-03-11 @ 22:08:45

Dålig på före och efter bilder..  men här är iaf en bild på dörren till skafferiet som gått från äckelskitt till fin vit. 


Luckorna o lådorna i köket har oxå målats o knopparna är på väg att bytas ut.

Massa TACK till mamma o pappa som hjälpte bebi med målningen idag medan jag var på jobb. Pappa tog taket o  väggarna i köket medan mamma tog luckorna. Bebi tog lilla rummet + toalettaket. Jag tog lådorna o dörren när jag kom hem o bror kom oxå en sväng o hjälpte mej med att bygga ihop badrumsskåpet. De går framåt.. men hjälp vad jag börjar bli otålig... jag vill ha ett hem.. ett färdigt o fräscht hem, nu.. som man bara kan pyssla o trivas i lixom... inte bara en byggarbetsplats.

Men de är bara till att hålla ut... för de kommer bli så fint o så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0