Genomträngande

2011-05-17 @ 20:18:47
idag är en sådan dag som bara är regnig o grå
som man bara vill ligga hemma under täcket
läsa en bok eller kolla på film

men jag jobbar på
det går
men både igår
o idag
har det inte varit långt ifrån
tårar

idag var det V
som hade läst
o förstått
som strök mej på ryggen
för att värma
så fint
men jag blir ju så svag
när människor är
snälla
o har medkänsla

igår var det K
som såg att jag inte mådde bra
som undra
o jag bara skaka på huvudet
försökte skaka bort
tårarna
som trängde upp

på jobb är jag ju stark
då kommer jag ifrån
o får tänka på annat
men de tränger visst igenom
alltihop

damn you

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Nä det här vädret hjälper ju verkligen inte till! Även fast det kommer sol titt som tätt här så regnar det varje dag... och är grått. Och jag får alltid huvudvärk av sånt väder. Typiskt.



Ja, måla stolar! Vill se bild sen. Före & efter! Hihi. Kram!

2011-05-17 @ 21:41:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0