Hobbymålare

2011-05-13 @ 11:35:50
Hobbymålaren Lajl målar ram o vas
Man skulle lätt kunna tro att jag är en slags hobbymålare. Dock gillar jag det inte precis, själva målandet.. resultatet däremot är ju en helt annan sak. Man blir så glad.. från gammalt till nytt o det känns som om man har nya saker. Idag är det en ram o en kruka som hamnat i den vita färgens klor. För som ni vet.. i love vitt vitt vitt.. så fräscht, ljust o avslappnat.

Får se om jag hinner med min korgstol oxå. Känns knappt om tid om jag ska hinna innan imorn. För jag måste transportera den till mamma o pappa först. Måste nämligen göras utomhus o jag kan ju inte direkt ställa mej på torget här utanför. Hah.

Nu är det dags för
- gå ner med saker i källaren
- bibblan
- promenad
- låna bil o köra o handla

Kom dessutom på att jag har panik med bord. Vad fan ska vi sitta imorn lixom? Stor lägenhet men ont om plats.. haha.

Det bästa med stor lägenhet är att man får motion bara man ska hämta saker i ett annat rum. För genvägen är avstängd o det blir till att gå den långa vägen ist..

Kimsan sa det själv: fy va det var lånt till köket.. hahah.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är!! : )



Tack, nej det är inte hemligt... inte världens roligaste kanske, fast det beror ju på vilka man jobbar med! Det är på KD (kronans droghandel), ett stort lager typ där man packar läkemedel.. : ) Just nu ser jag bara fram emot att få jobba öht eftersom det är över två år sen sist, om man inte räknar med praktiken på bröllopsbutiken då.. Iiiih : D

2011-05-13 @ 11:55:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

sv; De tunna vita på balkongen är Ikeas billigaste som jag lånat av lillasyster : D Hihihi. Ja, jag har också tänkt den tanken! Älskar ju höga fönster men då måste man ju typ köpa tyg och fixa gardiner själv? ^^

2011-05-13 @ 19:10:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

OCH! Nä, inte nya.. har haft dem sedan förra sommaren tror jag : )

2011-05-13 @ 19:12:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: erica

Hejsan på dejsan! hoppas du får en riktigt trevlig lördag! KRAM

2011-05-14 @ 00:20:58
URL: http://eminaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0