Söndag

2011-05-22 @ 20:47:19

Jobbehelgen över, sååå... vad händer nästa?

Jobb imorn, ledig på tisdag. Då blir de spraymålning av korgstolen, om det är fint väder. Blir det däremot dåligt så blir det till att måla trästolarna ist.

På fredag är de löning o ev IKEA! Jag vill ha hela butiken..

Idag var det jobb, promenad, kyckling i pita, åska, glass med jordgubbar o tv. Mys mys mys.. med tända ljus..

Doftljus som jag trodde jag skulle klara, men inte. Illamående nu. Suck. Jag klarar inte av det.. dofter.. jag tål det inte. Inte rök, blommor, parfym, ljus, what ever.. jag kan inte andas.. får huvudvärk o mår verkligen bläääh.. kräk kräk kräk.. äckligt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen? Är du allergisk mot parfym och sånt kanske? Åh vad jobbigt... jag älskar parfymer, och doftljus, rökelser... allt... Men om man mår dåligt av det så kanske man hellre undviker, än pinar sig...

2011-05-23 @ 00:22:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha! Jag kontrade med att drömma om DIG inatt! Att jag var hos dig i din lägenhet, och den var så stor så jag hittade inte ens hallen... (för drömmen började typ i vardagsrummet) - och i drömmen såg den ut precis som på kortet, med byråarna och spegeln och ljusen och blommorna... tänk vad hjärnan registrerar saker! Helt fantastiskt : ) Sen att din lägenhet var på typ 200 kvadrat i min dröm hittade min hjärna nog på själv ; )

2011-05-23 @ 12:26:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0