Kom hit o rör om, jag behöver nåt att skriva om!

2011-10-09 @ 22:30:58



Kyckling o skip-bo igår kväll.. handboll o kvällspromenad idag. O värsta skrattet på jobb.. jodå jag kan va kul för er som inte vet. Hah.. maria höll på att trilla av stolen när jag kontra med ett väldigt bra svar. Likadant igår. Ibland är jag jävligt snabbtänkt. Imorse dock måste jag ha vatt tröttast ever.. glömde visst klä på mej alla kläderna o upptäckta de inte förän på jobb.. vad säger jag inte mer än att de kändes väldigt väldigt konstigt o fel. Hah.

Spelade nån Melissa Horn-låtar på promenaden o grät lite i regnet. Jag antar att det behövs..

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig


Kommentarer
Postat av: Nelly

Skulle vilja be om en tjänst.. eftersom du är väldigt musik kunnig, tänkte jag att du nog kan hjälpa mig.. Jag skulle behöva tips på en svensk grupp som liknar typ The Cardigans eller Sophie Zelmani.. Vet du någon?

2011-10-10 @ 12:34:17
Postat av: Lajl

Tack för den fina komplimangen :). Är det någon speciell du tänker på eller du menar bara allmänt i stil med dem?

2011-10-10 @ 19:09:11
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

Tack för den fina komplimangen :). Är det någon speciell du tänker på eller du menar bara allmänt i stil med dem?

2011-10-10 @ 19:11:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

Nelly!! Ett tips, om du har Spotify, är att när du spelar tex "The Cardigans" så kommer där upp "Related artists" uppe i högra hörnet. Och det är ju artister som spelar samma typ av musik som den artisten/gruppen du lyssnar på, klicka dej vidare på dem så saka du se att du säkerligen hittar nån. =)

2011-10-10 @ 22:57:54
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Nelly

Ohhhh bara ett problem..jag har inte spotify eftersom jag har krånglat till det rejält och nu vägrar det fungera på min dator !! buuuhhhuu :(( Totalt värdelöst..

2011-10-11 @ 08:58:23
Postat av: Lajl

Nelly: Åhh va störigt. Min har oxå krånglat lite men jag kan inte leva utan =)



Va sägs om: Bo Kaspers Orkester, Ane Brun, Lisa Miskovsky, Anna Ternheim, Miss Li, Kent, Marit Bergman, Laleh, Hello Saferide, Moneybrother, Sahara Hotnights.. Artister jag gillar iaf.

2011-10-11 @ 10:25:12
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

Oh Laura, Elin Ruth Sigvardsson, The soundtrack of our lives, Depertees, Shout out louds... Åhh listen kan göras lång.. kan knappt sluta... hoppas det är nån som faller dej i smaken..

2011-10-11 @ 10:29:59
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Nelly

Tusen tusen tack för tipsen!!!!! Nu ska det lyssnas!! woohoo!! :))

2011-10-12 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0