Ännu en dag..

2011-09-07 @ 15:32:40
Befinner mej hemma hos mamma o pappa idag. Hemma i lägenheten håller de åter igen på med trapphuset, borrar o väsnas o har stängt av vattnet. Orkar inte med oljuden o räddslan av att kanske behöva gå på dass när man inte får. Därför är jag här, idag.

Känner mej illamående. Känner mej svag. Väntar på att pappa ska komma hem från jobb så vi kan ta en promenad. Är ju inte handikappad i benen o behöver verkligen frisk luft. Solen skiner men det blåser.

Vänster armen är lite bättre idag samtidigt som det börjar kännas i högran. Alla rörelser fick jag göra med högran igår då vi inte skulle påfresta vänstran för mkt. Jaja.. jag längtar till på fredag så hela processen kan sättas igång..

o jag saknar jobb.

.

Bo kaspers orkester - ännu en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0