Hejdå dörr, hej vägg!!

2011-09-22 @ 12:32:15

Mitt nya är att jag tänkter ta ner en (onödig) dörr för att få en helt ny vägg där jag tänkte hänga upp massor med inspo bilder o text!


                                                                                                                                               Bildkälla

Grejen var den att jag såg att grannen under hade tagit bort sin dörr o hade hängt upp en spegel på väggen. Tyckte de var en bra ide tills jag insåg att utrymmet omkring inte var så stort som jag vill ha det. Man måste kunna gå bak för att se... Just nu hänger min griffeltavla bakom dörren men den syns ju inte för att dörren alltid är öppen o på så sätt gömmer väggen. Men nu ska den ner.. för fast jag har hur många väggar som helst så vill jag verkligen ha just den väggen till nåt kul ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm, menar du då att du ska ta bort dörren och lägga vägg där? Jag har normalt två ingångar till mitt vardagsrum/kök, fast den dörren som är i köket har jag stängt och låst och den får funka som vägg istället. En extra vägg i hallen att möblera emot. blev det då : ) Förut kunde man gå runt, lixom. Där brukade katten rejsa, hahaha!



Schysst pris på spegeln förresten!!

2011-09-22 @ 15:40:07
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0