Mina nya fina..

2011-09-21 @ 22:48:44

Kaffe, te, kaffe, te.. (som timbuktu - lobbyn om 5)


Spegel


Soffbord

Yes, det blev en spegel o ett soffbord ist för en tv-bänk. Ångrade mej lixom o väntar på att en helt annan tv-bänk (samma serie som soffbordet) ska bli nersatt eller på att jag ska få lön. Hittade även ett matbord med stolar o ett vitrinskåp jag är sugen på. Ja.. snacka om hur snyggt mitt vardagsrum kommer bli om jag köper allt detta. Plus det jag beställt från Ellos.. ååh jag vågar inte ens tänka på hur underbart det kan bli ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vilken ifn spegeö! (okej, fan vilken fin spegel, skulle jag skriva, men så trött är jag tydligen...)



Skulle också behöva en ny stor spegel till mitt sovrum, den smala jag har där nu vill jag egentligen ha i hallen...

2011-09-22 @ 01:19:20
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0