Redo för något nytt!!

2011-09-23 @ 16:50:37


Helg. Lönehelg för vissa. Inte mej. Får den 27e. Orättvist tycker jag. Alltså jag tycker alla borde få på samma dag. Eller dagarna efter varann. En hel helg mellan är iaf för mkt. Tänk de som inte får lön förän nästa vecka.. de kan kanske inte alls vara ute o leka med de andra som precis fått sin. Dock rör det inte mej då det ändå är jobbehelg för min del. Men ändå.. 27e är ibland alldeles för sent när det gäller vissa räkningar. Det är taskigt..

Hur kom jag nu in på detta? Jo läser City "6 saker att göra i helgen" o jag bara saknar tiden då jag bodde i malmö. Närheten till allt. Gångavstånd ist för buss. Jag utnyttja det dock för lite. Men jag hade skolan o en hel del att göra.. men ändå. Den magiska känslan.. jag saknar den.

Kyckling o vin på fredagar o fika på stan om lördagar...

en hand att hålla.

Att vara nära..

allt stort.

Jag vill igen
o jag känner..

att jag är redo för något nytt!! 

Överraska mej!

(nästa helg är jag ledig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0