Bara jag som är förvånad?

2011-09-10 @ 23:35:00
Under hela besöket hos kusin kände jag smärta. Dock på annat ställe. Träningsvärk? Svårt att veta, om det är bra eller dålig smärta efter man tränat. Får inte gå så långt att det gör ont. Men träningsvärk lär man ju få av övningar man inte är van vid. Måste fråga. Jag har ju tendens att få muskelknutor oxå.

Jag känner igen så mkt från simningen fast det var så längesedan jag slutade. O jag slutade just pga mina skador. O nu sitter jag här, massa år efter o vet inte om jag ska skratta eller gråta. Om jag ska skylla allt på simningen eller bara på hur jag är född o skapt.

Har alltid vetat att jag har ben som går bak o armar där armvecket sitter "fel". Men det verkar som jag är den som är mest förvånad av statusen: Överrörlig. Att det fanns ett ord (samlingsbegrepp) på alla mina fel. När jag berättat för dem i familjen är det ingen som är förvånad. De visste de allihop. Alla utan jag? Att de var just detta som var problemet till det onda?

Hade skor med klackar när jag gick till kusin. Kunde knappt gå. Så längesedan sist. Men DrT sa ju åt mej att det kunne vara en fördel med klackar.. för då fick jag en helt annan hållning. En bättre. Dock kanske inte klackarna behöver vara så höga som mina.. för jag kan säga så mkt som så att de säkerligen såg ut som jag skitt i byxan när jag gick. Hah, här behövs det övas..

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Kommer du ihåg när jag hade ont i ryggen på gymnasiet... Gick oxå till lyftet tror jag. Det visade sig att jag är överrörlig i ryggen.

2011-09-11 @ 10:28:04
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0