Pick me up!

2011-09-04 @ 00:29:38
Har så satans ont i axeln att jag knappt fick på o av jackan. Att jag knappt kunne dra klänningen över huvudet. Att jag knappt kan göra annat än skrika.

Gick hem tidigare från kräftskivan. Vill bara vara hemma. Vill bara kunna få lägga mej o dra täcket över huvudet. Syster sa något som fick tårarna att falla. Som träffa rakt på. Innan har jag mest varit arg o besviken. Nu är jag bara ledsen... o svag.

Ensam ensam ensam ensam..

Snälla säg inte att du saknar mej.
Att du älskar mej. Jag vill att du gör..
men jag vill inte bli svag o falla tillbaka
.

Jag måste vidare..

Jag vill krypa in i en famn
som aldrig släpper mej
som är stark o varm
som kan saker om livet
som vill leva
på samma sätt som jag

inte som du
inte i dina lögner

imorgon säger du att du är tillbaka i skåne
imorgon säger jag att du hämtar alla dina saker
så att jag kan radera
bygga upp
o börja om

jag vaknade tidigt i morse
för att tomrummet ekade
för att tomrummet skrämde mej

tänk om jag aldrig någonsin kommer bli lycklig igen..

är så trött på att vara olycklig
är så trött på att vara rädd
är så trött på att vara misslyckad
är så trött på att aldrig komma nånstans

bror åkte till gbg i fredags
bror har hittat sin kärlek där
o jag undrar..
om de inte var jag som borde
o ville
o drömde om
att komma här ifrån

lägger mej ner
blundar
lyssnar
på musik

When I'm down down down down down can you pick me up
When I'm feeling sad and grey can you make it stop
When I'm thinking hard about yesterday
What used to be the present has already flown away
When I'm down down down down down can you pick me up

Come and pick me up..

o tackar vännerna med bra musiksmak
tackar K som tipsa om nåt bra

vad skulle man gjort
utan vännerna
o musiken
jag tror iaf aldrig jag skulle överlevt..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du har rätt att vara ledsen, arg, besviken men Du har också rätt att vara glad och lycklig. Det tar tid och de måste få ta tid, efter regn kommer solsken och allt händer, händer av en anledning. Även om de känns hopplöst just nu så kommer det kännas bättre, för varje dag blir de lite lite lättare. Du måste bara tro på dig själv! Styrke kramar

Postat av: Ida

Dina ord är så bekanta och det smärtar i mig att läsa. Jag kunde inte för mitt LIV tro att jag skulle hitta någon som jag kunde bli KÄR i igen, efter alla dessa år som jag inte känt sådana känslor på riktigt. Inte en chans, jag trodde allt sånt var förbi. Har så jävla mycket SKIT bakom mig och trodde aldrig aldrig aldrig att jag skulle få det jag har nu. Jag hoppas HOPPAS att du får känna såsom jag känner nu, och jag menar absolut inte detta som något skryt - det hoppas jag du förstår! - att du får vara trygg och älskad och att du kan LITA PÅ. Jag har jättesvårt att lia på men jag är så himla glad nu. Trodde aldrig jag skulle få känna såhär igen. Trodde bara att jag alltid skulle bli lämnad, av alla. Jag är fortfarande livrädd för det visserligen... Men du förtjänar någon som kan ta bra hand om dig, som inte ljuger för dig, och sänk inte dina krav för fan!! Det finns någon sådan för dig, det vet du väl? ♥

2011-09-05 @ 00:37:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0