Varför?

2011-09-25 @ 20:20:28
Varför denna paus på 2 dagar?

Jooo för jag har, lixom så många andra, blitt jävligt besatt av ett spel (Wordfeud) på i-phonen. Gaaah. O att jag vann mina 3 första spel gjorde ju inte saken bättre.. kan inte sluta! Nya omgångar o fler o fler motståndare. Flera spel igång samtidigt.

Lust att mötas?

Säg vad ni heter så "addar" jag ;)

PUSS!!

--

Annars? Eller ska man säga V a r f ö r (tokspela)? För att jag är, känner mej, nere. Sorgsen. Ledsen.. För det är så jävlans tufft just nu, allting. Borde inte bry mej om andra.. men det gör jag. De påverkar O jag känner mej ensammast i världen.

Imorn kommer dessutom D o hämtar sina saker/möbler som fortfarande står kvar..

De behövs rensas ut.. samtidigt som allt blir så mkt verkligare då.

Sa jag att jag kände mej ensammast i världen? Sa jag det? Sa jag att jag vill ha ett genombrott ifrån den här jävla kaosen?

Ta mej
långt långt
bort
här ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0