Älskade o hatade vår!

2012-04-21 @ 20:53:02

Älskade Bosse läser bok. Så söt. ♥


Ledsen i ögat o ledsen i hjärtat om jag nu är allergisk mot honom. Näsan rann iaf o ögonen kliade när jag hälsade på..

Men det kan likabra vara våren som nu är här. Oxå ledsen för de. Att man måste vara allergisk mot något så underbart. Ibland vill jag bara låsa in mej tills pollenperioden är över. Samtidigt som de är då allt är så underbart o man inte vill nåt annat än vara med. Vara ute. Vara lycklig. Känna värmen o kärleken. ♥


Idag har det varit varmt. Ikväll har det regnat o varit sol på samma gång.


Vilket gjorde att det blev en dubbel regnbåge. Dessutom mullrade det..


O när jag cyklade hem ikväll kändes det precis som om det hade åskat. Eller skulle. Lite kvavt. Lite varmt. Lite sådär underbart. Underbar känsla av att nu är det på gång..

O jag önskar att du hade funnits


här


nu.

Du som är som jag fast lite modigare. Som får fram det bästa av mej. Som jag inte kan leva utan. Som jag älskar. O som älskar mej.

Du som ska finnas


där


ute..


någonstans.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina bilder... : ) ♥



http://open.spotify.com/track/4iMdiQO0YJwEkWf8eI2wff

2012-04-23 @ 17:48:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

"I might have to wait, I'll never give up



I guess it's half timing, and the other half's luck



Wherever you are, whenever it's right



You'll come out of nowhere and into my life"

2012-04-23 @ 17:50:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0