Brytpunkt

2012-04-04 @ 20:52:19

Igår tog Marta o jag en långpromenad till stranden. Så längesedan.. som jag saknat havets brus. Så imorn gör jag om det..


Efter promenaden blandade jag ihop en middag som faktiskt blev jättegod. Jag är fan grym. Blev till o med över som jag kunne ha till idag. Mumsmums..

Idag har jag träffat favvis. Tog en kaffe på stan. Köpte en cholkadcheescake till som jag inte kunne äta. Alldeles för mäktig o stark, smakade för mkt chokladpudding. Favvis blev sur för att hon blev tungen att äta upp den. Hahha. Vilken uppoffring.

Kändes verkligen skönt att träffa favvis. Så längesedan. Så mkt att säga. Samtidigt som allt är som förut. Men jag fick nya tankar.. ny styrka.. till att bryta mönster!

Kanske anmäler jag mej till mötesplatsen. Kanske söker jag ett nytt jobb. Eller en kurs. Kanske tar jag kontakt med någon jag träffade en gång. Kanske åker jag iväg någonstans..

kanske väntar jag på nåt helt annat.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad du än väljer att göra L, önskar jag dig all lycka!

2012-04-05 @ 22:14:04
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0