Den där helgen.. den här helgen!

2012-04-29 @ 10:01:32
Igår vaknade jag med linserna i, kläderna på, huvudvärk o 20 missade samtal. Hur fan hamnade min telefon på ljudlöst? Ödet? Gick iaf hem alldeles för tidigt. Sura miner kan jag vara utan..


Men jag hade kul. Jag tror jag hade kul. Det finns människor som gör mej så himlans glad. Som gör mej lycklig. Tack för att ni ser mej!


Igår handlade hela dagen om att stiga upp eller inte. Stiga upp eller inte...

steg upp vid 19-tiden o gick o la mej  igen. Hur sliten kan man vara? Hela dagen drömde jag om en kycklingtallrik från kebabgrillen i samma hus men 3 våningar var alldeles för mkt för mej. O valde därför att stå över.. vid 20 åt jag dock både frukost/middag/kvällsmat i ett. Haha. Illa.

Två dagar irad klarar jag inte. Sjukade mej därför från en tjejmiddag men blev sedan sugen på att gå ut när folk lockade mej. Men hoppade däremot över. (Två dagar irad klarar jag ju inte sa jag!) Allt handlar om lust o samvete. O båda gör lika ont. Det kvittar ju vad man än gör så blir det fel. Jag tänkate sluta tänka. För min egen skull. Men de blir ju fel det oxå. Du fattar inte hur svårt det är. 1 år utan o med samma anklagelser från olika håll. Hur vill ni jag ska vara? När fan är ni nöjda?


Idag dock, är jag uppe med tuppen, solen skiner genom fönstret o det är dags att ta vara på dagen! Nya tag o nya vårjeansen på!



Hon sa: klarar du inte en storlek mindre. Jag tänkte herregud du skulle bara vetat..

.


Ulf Lundell – (Oh La La) Jag Vill Ha Dej


O bland det bästa jag vet.. jag har sagt det innan, men säger det igen, är att lyssna på musik, blunda o skapa egna musikvideos. Så som man själv vill ha det. Det kan även kallas drömmar..

igår drömde jag till KENT

Är du lönsam i din nakenhet, dina blåmärken och valkar
Du har gåshud för du fryser är det här det bästa livet hade att ge?
Hur långt man än har kommit
är det alltid längre kvar


Åh baby var har du varit
vi har redan tänt på grillen
vi har väntat här i regnet på någonting som inte händer
och som aldrig kommer att hända

Det är bara en vag känsla
av att någonting gått förlorat
att vi slösat vår bästa tid på missunnsamhet
Längre har vi inte kommit



Idag till Uffe..

Handen på höften som i alla tider och
som alltid vill jag ha dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0