Paljett is still the shit!

2012-04-24 @ 17:21:40
Nu är det vår!! Nya klänningen på!!




Tog en runda på stan med Marta. Köpte bla denna väska. Haha nej, jag kan inte få nog av paljett! Provade även ett par byxor som jag kollat in ett bra tag. Men de funka inte alls. Super snygga men inget för min kropp =(

Får se om det blir nya kjolen i helgen eller hur det blir. Hade velat ha ett par nya pumps. Funderar på att beställa ett par. Lixom lite annat... hemligt.. som jag kanske borde lägga pengarna på istället.

Allt ni säget till mej, tar jag åt mej! Vissa saker mer än andra..

Det var någon som påstod något för ett tag sedan. Jag förstår vad o hur "någon" menade, men jag vill egentligen bara bevisa det motsatta. Det negativa har lixom blivit något positivt i min skalle..

jag ska bevisa..

o mest för mej själv!

Lite tid varje dag..

.

Varit ledig idag. Stan med Marta sen kom bror hit o vi drack kaffe o spelade skip-bo alla tre. Tack för att ni finns fina ni. O nej, jag vill inte att bror flyttar från stan. Kanske lite för att jag är avundsjuk men framförallt för att  jag vet att vi inte kommer dricka lika mkt kaffe tillsammans isåfall ♥

Jobb ons-tors-fred o sen ledig helgen. Kanske ett litet projekt på lördag o sen ut.. =)

Nu, inte lika fint väder, men strax pormenad!

.

O förresten spelar visst TSOOL på KB på lördag. Fan. Fan att jag inte visste innan. O fan att jag inte har vänner med samma musiksmak som jag.


Kommentarer
Postat av: Tinis

Tack för DU finns :)

2012-04-25 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0