Uruselt L, uruselt!

2012-04-29 @ 15:08:20
Det där med gröna fingrar är inte riktigt min grej som ni kan se. Fan.. tänkte ju att de skulle vara lite trevligt med en balkonglåda.. men de trevliga vara ju inte så länge. Tänkte även fixa ytterligare en låda, men de lär ju knappt vara lönt. Hahah..



Tog mej en promenad för att hämta min (brors) cykel o sen hem till mamma o pappa. Tänkte sitta ute i solen men tji fick jag när de blåser orkan ute.


Svepte in mej i filtar medans paps oljade terassen. Brun som fan är han ju redan o jag undrade om han inte fryser. O jag fick det vanliga svaret "farmor o farfar lärde mej aldrig vad frysa var".. men vem lärde mej? Både mamma o pappa är ju hur varmblodiga som helst men alla barnen så lättfrusna. Orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0