Vin på Martas balkong

2012-04-14 @ 20:08:10
Nu är det vår!!! O vad passar då inte bättre än att dricka vin på vännens balkong?! Precis, så jag drog på ögonskuggan, sotade ögonen, packade ner en vinflaska o drog till Marta. Köpte en kycklingtallrik på vägen för att bottna med o katterna strök sig omkring o ville gärna smaka. Men jag är inte den som är den, är de fredag så är det kyckling o jag bjuder inte på någon, muhahha..

Spela skip-bo, lyssnade på musik o drack vin. Sen kom visst killarna o fyllde hela bordet med öl. Martas o mitt vin tog slut (skulle ju ta det lugnt, men de är sällan lugnt i detta sällskap) så vi gick ner för att hämta mer. Såg att Marta förvarade värsta snygga helkroppsspegeln där nere o övertala henne att ta upp den.

Jag: Va?! Har du en likadan spegel som mej? Men den kan du ju inte ha här. Den är ju skit snygg. Den får du ju ha i lägenheten.
Marta: Men..
Jag: Vi bär upp den. Jag hjälper dej (massa våningar utan hiss)
Så vi tar tar i vars en ände. Går nån steg när Matra hojtar till.
Marta: Nej, jag litar inte på dej. Jag tar vinet, så får du ta spegeln.
Muhahhahah.. som om det inte var spegeln som var ömtålig utan vinet som var det värdefullaste (en bag-in-box), muhahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0