Hej kondis!

2012-08-18 @ 11:36:00
I onsdags tog Marta o jag en PW o svängde inom netto o köpte oss vars ett hopprep. Fortsatte upp i parken o hoppade o flåsade som tokar. Hahha.. jamen va fan.. nu är vi på gång o det känns så jääävla najs!! 

Hej kondis!
Hej muskler!
Hej hälsa!
Jag har saknat er..

För det handlar inte alls bara om sommarkropp 2013. Det handlar om så mkt mer. Det handlar om resten av mitt liv!

O att det blir utomlandsemester 2013 är ju bara något underbart att se fram emot! Italien, hejhej!

Till hösten ska syrran, hennes sambo o paps börja italiensk matlagningskurs varvat med italienska. Får se om jag hänger på. Kul grej, men jag suger på språk!


Kommentarer
Postat av: Ida

COOLT! Jag vill också läsa italienska. Har ju lite i blodet lixom. Hihi ^^ Det är så fint! I envy you, jag vill också åka till Italien (igen) ♥ : )

Svar: jag har aldrig varit där. ska bli kul. o var så längesedan.. jag var utomlands, på riktigt!
Lajl

2012-08-19 @ 17:12:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0