Känslan av musik i blodet..

2012-08-23 @ 11:36:00
Malmöfestivalen 2012 mötte oss med.. (1) KAFFE!!  (2) Öga, öra, mun. (4) Kung med flätor av garn. (5) Pariserhjul, moln, regn o sol. (6) Ebbot o grabbarna.. ♥



we are the songs you learn to sing
we are the sounds of everything
we're here to make you feel alive
we are the ones who never die
we are the ones who never die (die die die)
 
The Soundtrack Of Our Lives – Throw it to the Universe
 

Känslan av musik i blodet är oslagbar. Jag bara älskar det. O jag bara måste skaffa mej en rocker som vill följa med på konserter..

Kommentarer
Postat av: Ida

Mmm, soundtrack... på Kalasturnén i Varberg 2002 (hello längesen!!) så bodde jag & min dåvarande sambo på samma hotell som typ alla banden, då träffade vi bl.a Ebbot och c:o! Han var kastrullfull! Haha.



Fina bilder!!

Svar: tack! ååh ebbot.. <3
Lajl

2012-08-24 @ 16:55:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0