v a r f ö r e n s a m d e p p a r d u L a j l ?

2012-02-27 @ 15:42:55
Vaknade 2 gånger inatt av att jag låg på mina glasögon. Kunde dessutom inte somna om 2a gången...

Nu är jobbehelgen över. Räknar med måndag oxå då min ledighet inte kommer föräns imorn. Faaaaaan. Är så seg o uttråkad. Vill göra nåt kul, men vet inte vad o orkar knapp ta tag i något.

Har en del räkningar som ska betalas, en stor hög med disk o ett tomt kylskåp. Nödvändigheter som suger. Fan. Känner mej depp. Känner mej depp efter ett samtal på jobb..

- hur är det med dina djur?
- jag har inga djur
- nähä. dina barn?
- har inga barn heller
- man?
- nej
- hur gammal är du
- ..
- ojdå! bor du ensam?
- ja..
- men ska du inte läsa till nåt annat. typ barnmorska el nåt.
- eeh nej
- varför inte?

Ja varför inte? Vaför är jag är helt ensam i en stor lägenhet, utan framtid? Ja där föll lixom allt. Jag trivs ju nu, men när man ser de så.. när de säger så.. känner jag mej så misslyckad... o ensam.

Jag trivs rätt bra o jag älskar min lägenhet men visst fan saknar jag kärleken. Tänkte just idag på väg till jobb när näsan rann att varför är det inte lika lätt att bli överfallen av käleken som det är att bli förkyld. Varför..

varför jag... varför duger aldig jag.. varför kan jag inte bara få vara.. varför.

..nej. Inga fler varför. Det kommer när det kommer..

alltihop?

o sä länge skruvar jag upp musiken o dansar för mej själv fast att jag vet att sånt kan kallas ensamhet...

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Det tänkte jag också på, det är bild från ett rep så antar att hon INTE hade sina glansiga shape-in-strumpbyxor på sig just då... ; )



Du... strunta i vad andra säger/tycker. Vissa skaffar barn och gifter sig när de är 18 lixom. Alla är olika. Min lillasyster har två barn och hus och jag har en hyresrätt och en katt lixom? Ingen annan ska stressa dig till att känna sådär. De önskar säkert också att de kunde dansa hemma ensamma i en svinsnygg lägenhet och inte sitta och vara bittra med sina lata män. Mohaha! Kärleken KAN drabba en som en förkylning. Believe me. Min attackerade mig på facebook, och jag blev aldrig frisk... ^^ ♥

2012-02-27 @ 16:48:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Förresten, jag vet en tjej som du säkert skulle gilla, stil-mässigt alltså. Det är en av Niklas kompisar, hon heter Amanda och jag har träffat henne en eller två gånger. Spana in hennes blogg och hennes snygga bilder på http://suzieq.blogg.se/ ; ) Tänkte på det nyss bara när jag var inne där och kikade!

2012-02-27 @ 17:02:54
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Är det nåt man tröttnat på nåt så in i h-e så ör det väl ändå SNÖ!! Nu vill jag har vår, vår och sol och sen gärna sommar så fort det bara går. Typ.

2012-02-27 @ 17:10:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0