Går ni nånsin ut?

2012-02-04 @ 16:27:50




Det är för kallt för att ha kjol säger syster. Ändå har jag haft det hela dagen o tänkte ha det ikväll. Tänkte köpa en ny. En guldig på H&M som jag provade idag o har provat förr. Men den sitter inte bra. Den är för stor i midjan. Jag tycker om att ha det högt i midjan. Men antagligen är den inte sydd för det. Så jag får väl ge mej. Det kvittar hur många gånger jag provar den så är den ju förstor. Hah. Jaja.. kanske dags att dyka in i garderoben o se vad jag har. Vill vara klar till Marta kommer. Både vara klädd o ha städat. Så det är bara att skruva upp volymen på musiken o sätt igång.

Ps: Vad gör du ikväll? O hur gör alla andra som bor norrut, hur överlever ni kylan? Går ni nånsin ut? Hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0