Fredag - lördag

2012-01-07 @ 08:31:33
Skrev ett inlägg igår som inte gick att posta fr mobilen. Gaah har fortfarande problem med att lägga upp bilder via app-bloggen. HUR GÖR MAN?!?! Det kommer ju bara upp ett meddelande om att "det gick inte att publicera bilden" WHY?!?!?

Jobbade iaf igår.. hela långa dagen då äntligen solen var uppe o visade sig. Underbart. Lapa alla solstrålar det bara gick så fort jag var ute o cyklade mellan varven. Mer sånt sa jag så vi alla blir pigga o glada. Idag på min lediga dag regnar det förstås o är grått o trist. Damn.

Var på finmiddag på kvällen. Förrätt: avokado o räkröra. Huvudrätt: oxfile, baconlindad sparris, hasselbackspotatis, stekta champinjoner, ädelost o skitgod sås.. mmm.. o sen kaffe o massa sött. Jaaa man får på en fredag.

Kollade även film. Nawals hemlighet. En mycket mäktig o gripande film som självklart berör.

.

Idag vill jag in till Malmö.. men ingen är på. Tradigt. Men drar ändå..

Först... lite kaffe o musik.

O jag undrar.. måste killarna i Christer på P3 ha den där typiska Krister-rösten? Eller är det bara jag som tycker Morgan, Christer o Mattias har liknande röster (förutom dialekten)?

Kommentarer
Postat av: KH

Jaså du bor nära Malmö

Jag är också från skåne

2012-01-09 @ 17:23:04
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0