If you still look pretty..

2012-01-25 @ 10:50:44
weheartit

Vibeträningen gick bra igår. Nästa är om en vecka o så länge är det daglig powerwalk som gäller. Det känns skönt. Så himlans skönt. Dock vill jag ju se resultat. Känner resultat det gör jag i kläderna. Men jag vill ju ha snygga armar med lätta muskler, som jag hade en gång i tiden.. för länge sedan. Jag vet att det tar tid. O med tanke på hur långt jag låtit det gå... så ja! Men ändå.. jag är otålig. Jag vill vara snygg.. på mitt sätt, NU!

Fast till våren... då jävlar ska vi se o för att inte tala om sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, bra bild! Eller mest texten... så känner jag också under showträningarna.. ^^ Folk ba "jag är inte så andfådd" - EH?

2012-01-25 @ 20:43:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0