Mööööög

2012-01-21 @ 10:41:20
Hoppas verkligen bara att jag inbillar mej. Att min vänstra kind är uppsvullen. Det känns att den är. Men hoppas inte att det syns. Min jävla tannajävel har nämligen bestämt sej för att fortsätta växa lite till o förstöra min lediga helg o min partykväll ikväll. Buhu buhu buhu..

Ja jag antar att detta är förklaringen till mitt dåliga humör-inlägg igår. Växande visdomständer gör en nämligen väldigt tjurig.

Dock hade jag en väldigt bra kväll igår oxå av olika slag. Bla blev det powerwalk o efter det hembjuden till mamma o pappa för lyxmiddag. Hasselbackspotatis, fläskfilé, baconlindade hericotesvertes, stekta champinjoner, sås o annat gott. O vilken stjärnklar kväll det var. Underbart.

Kallt o utan bakljus cyklade jag dessutom förbi polisen i 190 o de hann inte ta mej o sätta böter. Hah. Var inte värd böter. Försökte verkligen att laga baklampan, bytade batteri o allt men de va visst annat fel på den. O min extra lampa la visst oxå av. Det kallar jag verkligen att försöka. O idag lovar jag att köpa en ny. =)

Nu: iväg o träffa mamma, pappa o syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0